NAJWAŻNIEJSI W ZARZĄDZIE

 








Michael O. Johnson
Prezes Zarządu


Johnson dołączył do Herbalife w kwietniu 2003 i od tego momentu firma umocniła procedury rozwoju produktów, powołując Radę Naukową oraz fundując Laboratorium Odżywiania Komórkowego i Molekularnego im. Marka Hughesa. Do 1 czerwca 2017 był Dyrektorem Generalnym i Prezesem Zarządu. Aktualnie w roli Prezesa Zarządu kieruje pracami Zarządu, by wytyczać strategię firmy i wspierać jej realizację. Pełni rolę rzecznika orędującego za przyszłością odżywiania w gronie światowych myślicieli a także inspiruje i motywuje grono liderów Partnerów Herbalife.

Od strony finansowej Johnson dokonał rekapitalizacji firmy. W grudniu 2004, poprowadził pierwszą sesję i wprowadzenie akcji firmy na giełdę w Nowym Jorku (NYSE: HLF). Od 2002 roku, EBITDA Herbalife wzrosła z 67 milionów dolarów na 139 milionów dolarów (za rok finansowy 2004). Sprzedaż netto wzrosła z 1,09 miliarda dolarów do 1,3 miliarda dolarów w tym samym okresie.

Johnson przez 17 lat pracował w koncernie Walt Disney, kierując oddziałem Buena Vista Home Entertainment. Zrestrukturyzował tam sposób działania sektora wypożyczania kaset wideo, przechodząc na model podziału zysków, wprowadził globalnie biznes sprzedaży „za pośrednictwem znaku towarowego” Disney oraz opracował plan ekspansji firmy na rynki całego świata, organizując filie Disney w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej oraz na Środkowym Wschodzie.

Jako prezes Walt Disney International, wprowadził „Disney I”, serwis subskrypcji wraz z NTT DoCoMo w Japonii, realizujący usługi na rzecz ponad trzech milionów subskrybentów. Przed przejęciem tej funkcji w Koncernie Disney, Johnson był wydawcą magazynu Audio Times oraz Dyrektorem Zarządzającym ds. Sprzedaży i Marketingu w Warner Amex Satellite Entertainment Company, prowadzącej działalność na rzecz MTV, Nickelodeon oraz The Movie Channel na zachodnim wybrzeżu.

Po reorganizacji Herbalife Family Foundation (HFF) w 2005 roku, Michael Johnson stał na czele akcji zbiórki funduszy zorganizowanej z okazji dwudziestopięciolecia firmy, gdzie na HFF udało się zebrać ponad 1 milion dolarów. Herbalife Family Foundation pomaga organizacjom społecznym i charytatywnym działającym na rzecz potrzebujących dzieci na całym świecie.

Jest entuzjastą fitnessu, od ponad dwudziestu lat bierze udział w triathlonach. Zarówno w firmie Disney, jak i Herbalife zawsze starał się zachęcać pracowników oraz Niezależnych Partnerów do uczestnictwa w różnego rodzaju imprezach sportowych organizowanych na szczeblu lokalnym jak i międzynarodowym.

Zgodnie z tą ideą firma intensywnie promuje aktywność fizyczną - między innymi tworząc silny zespół TEAM HERBALIFE.

CZYTAJ WIĘCEJ:

• Brett Chapman - Radca Generalny
• Richard Goudis –Dyrektor Generalny

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2017-10-22 13:44:46 | NAMP2HLASPX02