Zaangażowanie Naukowe

Rada Naukowa

Herbalife powołała do życia własną Radę Naukową, która ma rozwijać firmę pod kątem nauki na temat odżywiania. Członkowie Rady prowadzą gruntowne badania nad zastosowaniem odżywiania w celu poprawy i wzmocnienia zdrowia i możliwości kontroli wagi. Ich doświadczenie i fachowa wiedza pozwala innowacyjnym produktom Herbalife stać na czele przemysłu Wellness. Na czele Rady Naukowej stoją wybitni naukowcy, między nimi David Heber i Louis Ignarro.

Laboratorium Odżywiania Komórkowego

Jako firma przodująca w przemyśle Wellness, Herbalife przeznaczyła fundusze na uruchomienie laboratorium badawczego w Centrum Odżywiania Człowieka przy Uniwersytecie Kalifornijskim* (Center for Human Nutrition at UCLA). Otrzymało ono imię założyciela Herbalife. Prowadzi badania nad rozszerzeniem wiedzy na temat pola zastosowań ziół i roślin oraz nad nauką o żywieniu.


*Uniwersytet Kalifornijski (UCLA) w Los Angeles jest jednym z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Może poszczycić się 5 laureatami Nagrody Nobla† i 9 Narodowymi Medalami Nauki (National Medals of Science; nagroda amerykańska)
† Nagroda Nobla jest zarejestrowna marką należącą do Fundacji Nobla

Badania i Rozwój

Herbalife dąży do wyznaczania standardów, według których porównywane są wszystkie firmy z branży odżywiania. Rozwijamy naukę o odżywianiu poprzez badania naukowe prowadzone na całym świecie. Od 2003 roku znacząco zwiększyliśmy nasze nakłady finansowe na badania i rozwój, aby polepszyć proces rozwoju produktów.

W 2011 firma wydała około $25 milionów USD na łączne wydatki z dziedziny badań i rozwoju, operacji technicznych, spraw związanych z nauką, kontroli i gwarancji jakości oraz bezpieczeństwa i zgodności produktów. Firma przeznaczyła dodatkowe $11 milionów USD na kontakty ze światem nauki o odżywianiu, licencje produktowe i pozyskiwanie kluczowych surowców.

W Herbalife pracuje 180 naukowców, z których 19 posiada tytuły doktorskie. Z firmą współpracuje 30 naukowców-konsultantów, wszsycy posiadają tytuły doktorskie. Od stycznia 2011 do dziś (marzec 2012), firma prowadzi 12 badań klinicznych, z których pięć dotyczy bezpośrednio badań nad produktem Formuła 1.

Uwaga: Formuła 1 to istniejący produkt - wydatki na badania i rozwój tego produktu, zgodnie z regulaminem FASB (która wymaga zawarcia w zestawieniu wydatków na badania i rozwój badań nad nowymi produktami lub badań nad "znaczącymi" zmianami w obecnych produktach), nie są zawarte w zestawieniu wydatków na badania i rozwój.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2017-08-21 12:04:01 | NAMP2HLASPX01